Mördar-kråkan

Idag gick jag upp klockan kvart i sex (!!!!!!!) för att jag har sålt bullar, kakor och annat gott på torget idag. Jag och Elli höll på att frysa ihjäl för att det var så kallt. Hade det inte varit för min älskade morfar hade vi vart blöta också men han hade ett paraply i bilen som vi fick låna. När vi stått på torget i ungefär en timme så börjar det helt plötsligt att flyga en kråka över oss, den kom bara närmare och närmare och sedan landade den PÅ en av våra påsar och började äta på den! Som tur var hann vi skrämma iväg den innan den åt sig igenom påsen och hade börjat smaska på kärleksmumsen.
Nu sitter jag forever alone utanför teatern för den har inte öppnat än! Nellie ska snart dyka upp och rädda mig från min ensamhet, hela gruppen ska sova på teatern ikväll så om ni hör några skratta ihjäl sig på Sockerbruket inatt så är det vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback