Karneval!

Sitter på tåget på väg till den stora staden Lidköping. Ikväll har delagardie eleverna en karneval där de olika klasserna klär ut sig till olika saker och har allmänt kul. Jag hinner bara se en halvtimme av detta för att jag har ronja-teater senare. Idag är det sångrepetition vilket är jättekul!
I lördags var jag i Nossebro och kollade på VÄLDIGT snygga bilar, innan cruisingen som äger rum i Lidköping har de lite marknad i Nossebro samtidigt som de passar på att visa upp sina helt underbara bilar.
I söndags städade jag hemma hos morfar, eller rensade snarare sagt. Min morbrors gamla rum har använts mer eller mindre som ett rum att stoppa all skit i. Dessutom så tog min morbror inte med sig någonting i stort sett när han flyttade så nu har vi slängt en massa gamla onödiga saker. Jag har också fått med mig en massa saker hem, tillexempel en massa Finn och Fiffi tidningar! Väldigt kul att läsa gamla serietidningar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback